• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilka beviljar samlingslån med många ff?

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Håller med, du behöver bli av med förfrågningarna. Ta en dag i taget, fokusera på minsta skuld först.
Förstår att de känns panik osv, men du kommer tyvärr inte få något erbjudande alls med de förutsättningarna. Du har får många ff.

Tack. Inte ens från aktörer som Northmill och deras kontokredit har man en chans va? Eller hos någon storbank om man får till ett möte?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Är nog kört tyvärr. Försök kämpa tills du kommer ner i FF mm.
Sälj av saker mm. Jobba extra osv.

Tack. Ska försöka vänta ut ff och få ner krediterna så gott det går så kanske det blir något hyfsat samlingslån till våren iaf. Ett jäkla trixande för att gå runt, jämkar redan. Letar saker att sälja och extrajobb är svårt hitta / orka med.
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Tack. Ska försöka vänta ut ff och få ner krediterna så gott det går så kanske det blir något hyfsat samlingslån till våren iaf. Ett jäkla trixande för att gå runt, jämkar redan. Letar saker att sälja och extrajobb är svårt hitta / orka med.
Lycka till, ge inte upp. Jag kämpar för fullt här med för att kunna gå runt.
 

Lino

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
7 November 2023
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
12
Poäng
51
Det är bara att hålla ut, du behöver spm sagt vänta ut ff, sedan sänka krediter så mkt du kan o då får du troligen samlingslån. Lycka till!
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 628
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Tack. Inte ens från aktörer som Northmill och deras kontokredit har man en chans va? Eller hos någon storbank om man får till ett möte?
Nej, ja tror inte de gör nån skillnad. Plus att du får ytterligare ett lån på uc isåfall. Så ingen idé att söka där heller.
Rada upp alla dina utgifter o inkomster. Se om de finns något du kan dra ner på. Vart har du dina blanco? Är det något du kan få sänkt belopp på ett tag, så du kan betala av krediterna exempelvis.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Vilken långivare ät lättast nu för tiden? På min tid när jag sökte mycket lån så var det ju Norwegain iaf. Har själv skuldsanering men ska hjälpa en kompis samla massa skit. Cirka 80k till ett med låg inkomst. Är det Lendo som gäller?

OBS! Personen i fråga har telefonskräck så gärna så smidigt signerande som möjligt
Vilka ringer inte upp?
 
Senast ändrad:

Pojop

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
275
Poäng
447
Vilken långivare ät lättast nu för tiden? På min tid när jag sökte mycket lån så var det ju Norwegain iaf. Har själv skuldsanering men ska hjälpa en kompis samla massa skit. Cirka 80k till ett med låg inkomst. Är det Lendo som gäller?

OBS! Personen i fråga har telefonskräck så gärna så smidigt signerande som möjligt
Vilka ringer inte upp?
Lendo ringer o erbjuder försäkring.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp